آرمی مین: آر ٹی ایس

آرمی مین: آر ٹی ایس

آرمی مین: آر ٹی ایس ایک حقیقی وقت کی حکمت عملی والا ویڈیو گیم ہے جو پانڈیمک اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور ڈی ڈی او کمپنی برائے پلے اسٹیشن 2 ، مائیکروسافٹ ونڈوز اور گیم کیوب نے شائع کیا ہے۔ اس کھیل میں ، سارج ، اس کے ہیروز اور گرین آرمی بھوک لگی ہے کہ وہ ایک بار اور سب کے لئے ، ظالم ٹین فوج ، نے 15 مہم مشن ، 8 اسپیشل آپریشن مشن اور 8 عظیم لڑائیوں میں 3 ڈی او کمپنی میں ان کا مقابلہ کرتے ہوئے ، ان کے نقشے کو ختم کرنے کے لئے بھوک لگی ہے۔ اس سلسلے کو الوداع گرینیز نے گندگی کے راستے ، لینولیم فرش اور قالینوں کو نشانہ بنایا اور پھولوں کے بستروں ، تاروں سے بکس اور کھلونے والی ٹرین کے سیٹوں کے ذریعے باندھ کر میدان کو دور سے صاف کرنے کے لئے پلاسٹک اور بجلی اکٹھا کیا یا مخالفین کو زیر کرنے والی فوج کو اکٹھا کیا۔ یہ کھیل کرنل بلنٹز کے نام سے ایک فلم ، اپوکلپسی ناؤ پر مبنی ہے ، جہاں اچھے لوگ ایک پاگل کرنل کا شکار کرتے ہیں۔

آرمی مین: آر ٹی ایس

گیم پلے

آرمی مین: آر ٹی ایس کے گیم پلے میں ڈھانچے ، گاڑیوں اور سپاہیوں کی تشکیل کے لئے دو وسائل کے حصول اور ان کی نکالاوٹ کی ضرورت ہوتی ہے: پلاسٹک اور بجلی۔ ہر تعمیر کے لئے ضروری پلاسٹک ، فرینبیز ، کتے کے پیالے اور کھلونے جیسے سامان سے لیا جاتا ہے جو سامنے کے صحن سے لے کر کچن کے ایک کاؤنٹر اور یہاں تک کہ ایک تہہ خانے تک کی سطح پر پھیلا ہوا ہوتا ہے۔ کسی پلاسٹک کی چیز کی تباہی پر ، پلاسٹک کا ایک گانٹھ ڈمپ ٹرک تک پیچھے رہ جاتا ہے ، پلاسٹک اور بجلی کا جمعکار ، اس کی طرف سے سلگس کرتا ہے اور اسے خالی کر دیتا ہے۔ بیٹریاں ، ٹوسٹر اور واکی ٹاکی سے بجلی تیار کی جاتی ہے۔ زیادہ تر عمارتوں کی تعمیر اور اپ گریڈ اور کچھ فوجی کچھ عمارتوں کی تعمیر کے بعد دستہ ہیں۔ مثال کے طور پر ، کھیل کے آغاز کے ساتھ ہی ریسورس ڈپو ، پروسیسنگ کی سہولت ، تعمیر کرنی ہوگی تاکہ ڈمپ ٹرک کو کہیں کہیں ان کا مجموعہ اتارا جائے۔

آرمی مین: آر ٹی ایس

کھلاڑی اپنے وسائل کو عمارتوں اور یونٹوں کی تعمیر کے لئے استعمال کرتے ہیں۔ چونکہ دونوں گروہوں کی یکساں اکائیوں ، یا پیدل فوج اور گاڑیوں تک رسائی ہے لہذا فائدہ اس بات کا ہے کہ وہ کس طرح استعمال ہورہے ہیں۔ کچھ عمارتیں گاڑیاں جمع کرتی ہیں اور سپاہی تیار کرتی ہیں اور دیگر دفاع فراہم کرتی ہیں۔ بہتر عمارتوں کو تیار کرنے کے لئے پیداواری عمارتوں کو اپ گریڈ کیا جاسکتا ہے۔ پیادہ فوج تیار کرنے کے لئے سستے ہیں لیکن اتنے سخت نہیں ہیں ، جبکہ گاڑیاں مہنگا پڑتی ہیں۔ گاڑیاں ڈمپ ٹرک اور بیس بلڈنگرز سے لے کر ہیلی کاپٹروں ، ٹینکوں اور آدھے پٹریوں سے لے کر ڈم ڈم تک ، پٹاخوں سے لیس خود کشی والے روبوٹ تک ہوتی ہیں۔ گرونٹس اور دستی بموں کے علاوہ ، پیدل فوج کے یونٹوں میں ایک خاص کام ہوتے ہیں: مائن سویپرز بارودی سرنگوں کو ناکارہ بناتے ہیں ، سپنر فاصلے اور مارٹر مینوں سے مہلک ہوتے ہیں ، خاص طور پر تین یا اس سے زیادہ ، عمارتوں پر بارش کے خاتمے کو مختصر ترتیب میں۔

ہر یونٹ کی نوعیت کی وجہ سے ، کھلاڑیوں کو جو بھی سامنا کرنا پڑ رہا ہے ان کا مقابلہ کرنا ہوگا۔ پسینے کو توڑے بغیر ، اسنپرس کا ایک کیڈر گرونٹس کی بٹالین کا صفایا کرسکتا تھا ، لیکن اسنیپپر آدھے ٹریک کے خلاف بے بس ہوجاتے تھے۔ آدھ ٹریک کا ٹینک سے مقابلہ کرنا ہیلی کاپٹروں کی کمزوری چھوڑ دیتا ہے۔ کھلاڑیوں کو اپنی اکائیوں کی تیاری کی لاگت کے ساتھ اپنی افواج اور ان کے مخالف قوتوں کی طاقتوں اور کمزوریوں میں توازن رکھنا چاہئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *