آرمی مین: سارج کی جنگ

آرمی مین: سارج کی جنگ

آرمی مین: سارج کی جنگ ایک تیسری شخص کا شوٹر ویڈیو گیم ہے جو ٹیکٹیکل ڈویلپمنٹ نے تیار کیا ہے اور مائیکرو سافٹ ونڈوز ، ایکس بکس ، پلے اسٹیشن 2 اور گیم کیوب کے گلوبل اسٹار سافٹ ویئر کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ ابتدا میں سیریز کے تخلیق کار تھری ڈی او کمپنی نے تیار کیا تھا لیکن اس کے بعد اس کمپنی کے دیوالیہ پن کو گلوبل اسٹار سوفٹویئر نے خریدا اور مکمل کیا۔ یہ سیریز سیریز کے پچھلے کھیلوں سے کہیں زیادہ پختہ اور گہرا ہے۔ سارج کوئی مزاحیہ حرکت نہیں کرتا ، فوجیوں میں سوراخ اڑا دیا جاتا ہے ، اور اسلحہ بھی دھات سے بنا ہوتا ہے۔

پلاٹ

اس کھیل کی شروعات ٹین آرمی اور سرج کے ذریعہ جنگ زدہ شہر سے لڑنے کے لئے گرینٹاون پر ہونے والے حملے سے ہوتی ہے تاکہ اسے بچایا جاسکے۔ لڑائی کے بعد ، سرج کو کرنل گرم کے ذریعہ مطلع کیا گیا ہے کہ جنرل پلاسٹر اور ٹین آرمی نے ہتھیار ڈال دیئے ہیں اور اس رات کے آخر میں ایک امن تقریب ہوگی ، لیکن لارڈ میلیس کی سربراہی میں ایک بدمعاش ٹین ڈویژن – آپریشن “انتقام” – نے کچھ چوری کی ہے۔ انفنٹری سانچوں اور اب ایک فوج تشکیل دے سکتے ہیں۔ سارج کا مشن ملیکس کو ڈھونڈنا اور ان پر قبضہ کرنا ، چوری شدہ سانچوں کو بازیافت کرنا ، اور ایک لاپتہ دوبارہ اسکواڈ تلاش کرنا ہے جو اپنے مشن سے واپس نہیں آیا تھا۔

آرمی مین: سارج کی جنگ

سارج اس علاقے (ایک ساحل سمندر) میں پہنچتا ہے اور ٹین پورٹل تک اپنے راستے سے لڑتا ہے۔ وہاں ، انہیں منصوبوں کا پتہ چلتا ہے جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ میلیس نے امن مجسمے میں چھپی ہوئی امن تقریب میں ایک بم رکھا تھا۔ پورٹل کے ذریعہ سارج چارج کرتے ہیں کہ وہ اس تقریب کو روکیں ، لیکن وہ بہت دیر ہوچکا ہے – جیسے جیسے بم سے کام ہوتا ہے ، پلاسٹرو ، کرنل گرم ، ہیرو ، وِکی اور گرین اور ٹین آرمی دھماکے میں مارے گئے۔ اپنی ٹیم کی موت پر مشتعل ، سارج پھر میلیس کو مارنے اور ہیروز کا بدلہ لینے کے لئے نکل پڑا۔

وہ گرین ٹاون کی باقیات سے ہوتا ہوا دوسرے ٹین پورٹل تک لڑتا ہے۔ پورٹل کے ذریعے آگے بڑھنے پر ، وہ اپنے آپ کو ملیس کے توپ خانے میں پایا۔ سارج نے تمام توپ خانوں کو تباہ کر دیا اور پلاسٹک کی ایک کنویں کی کھدائی کا پتہ چلا جو مالیس اپنی فوج بنانے میں استعمال کررہا ہے۔ کان کو سیلاب کریں ، اسے بیکار بنا دیں۔ اس کے بعد وہ بیابان کے پار میلیس کے قلعے کا سفر کرتا ہے۔ میلیس اپنی فضائی اور زمینی افواج کے لئے ایک مواصلاتی مرکز کے ساتھ ساتھ گرین آرمی کے بہترین مردوں کے لئے جیل خانہ کے طور پر قلعے کا استعمال کررہی ہے۔ سارج قلعے کے دفاع میں گھس جاتا ہے ، قیدیوں کو آزاد کرتا ہے اور مواصلاتی برج کو تباہ کردیتا ہے۔ ریئل ورلڈ کے ایک کچن میں محل سے گزرنے کے بارے میں دریافت کرتے ہوئے ، سارج اس وقت واپس آ گیا جب وہ اسی طرح کے باورچی خانے میں تھا ، میجر گڈنگ کی سربراہی میں اسکواڈ میں۔ ایک جلاوطنی مشن کے دوران ، گڈنگ اور اس کی ٹیم کو ٹین فورسز نے گھات لگا کر حملہ کیا۔ گھات لگا کر حملہ کرنے کے دوران ، سارج نے ایک ہوائی حملے میں بلایا اور ڈوب کے قریب گولنگ کا بازو ملا ، جس نے اسے اس نتیجے پر پہنچایا کہ گڈنگ مر چکی ہے۔ (سارے سے نامعلوم ، گڈنگ ڈوبی ہوئی تھی ، مدد کے لئے کال کرنے کی کوشش کر رہی تھی)۔ جیسے ہی سارج ہیلی کاپٹر میں اتارتا ہے ، فلیش بیک ختم ہوتا ہے ، اور سارج آگے بڑھتا ہے۔

آرمی مین: سارج کی جنگ

کھیل کے اختتام پر ، سارج بالآخر لارڈ میلیس کے ہیڈکوارٹر پہنچ گیا ، جہاں وہ خود مالیس سے لڑتا ہے۔ میلیس کو شکست دینے اور اسے بری طرح سے زخمی کرنے کے بعد ، سارج نے اس سے پوچھا کہ اس نے گرین ٹاؤن میں گرین اور ٹین کو کیوں مارا؟ ملیس نے یاد نہ رکھنے پر سارج کو عذاب دیا۔ سارج نے میلیس کے چہرے کا نقاب ہٹا دیا اور پتہ چلا کہ وہ دراصل میجر گڈنگ تھا ، جو اتنے سال پہلے اتفاقی طور پر مرنے کے لئے رہ گیا تھا۔ میلیس نے سارج کو بتایا کہ ہیلی کاپٹر نے سارج کے ساتھ روانہ ہونے کے بعد ، ٹین نے بالآخر اسے ڈھونڈ لیا اور اسے لارڈ میلیس میں تبدیل کردیا جو وہ اب ہے۔ جیسے ہی اس کی موت ہوتی ہے ، میلیس نے سارج کے بارے میں انکشاف کیا کہ اس دن سے ، اس نے اسے اسی طرح تکلیف پہنچانے کا خواب دیکھا۔ منظر کے اختتام پر ، سارج کو یہ کہتے ہوئے واک آتے دیکھا گیا ہے کہ جنگ سے بالآخر کوئی معنی نہیں آتا ہے۔

اختتامی حرکت پذیری میں گرین ٹاؤن حملے سے ہلاک ہونے والے فوجیوں کے ناموں کے ساتھ اسٹوریج ٹیوبیں دکھائی گئیں ، جس میں اشارہ کیا گیا تھا کہ کرکی گرمم اور ہیرو ، وِکی کے ساتھ مل کر ہلاک نہیں ہوئے ہوں گے ، اور شاید میلیس نے کھیلنے کے لئے ان کی کاپیاں محض قتل کردی تھیں۔ سارج کے جذبات پر – ایک ایسا عمل جو بالآخر لارڈ میلیس کا خاتمہ تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *