آرمی مین II

آرمی مین II

آرمی مین II ایک حقیقی وقت کی حکمت عملی والا ویڈیو گیم ہے جو مائیکرو سافٹ ونڈوز اور گیم بوائے کلر کے لئے تھری ڈی او کمپنی کے ذریعہ تیار اور شائع کیا گیا ہے۔ کھیل پہلی قسط سے مختلف ہے کہ اس میں “حقیقی دنیا” اور “پلاسٹک کی دنیا” دونوں میں لڑائیاں ہیں۔ اصل دنیا اور ان کی دنیا کے مابین پورٹلز کا تصور پیش کرنے والا پہلا شخص بھی تھا ، ایک ایسا عنوان جس کے بعد کے کھیلوں میں توسیع کی گئی۔

آرمی مین II

پلاٹ

پس منظر

آرمی مین I میں ٹین کمانڈر پلاسٹرو ، نے سبز رنگوں پر حملہ کیا۔ آخر میں ، سارج ٹین فورسز کو ایک پورٹل تک دوڑتا ہوا داخل ہوتا ہے ، اور اپنے آپ کو کچن میں ڈھونڈتا ہے۔ کھیل کا آغاز ایک بڑے پیمانے پر ٹین فورس کے ساتھ ہوتا ہے جس میں خود پلاسٹرو خود بھی اس پورٹل کے ذریعے اس کا پیچھا کرتا ہے۔ میجر میلر نے پلاسٹرو کو دھوکہ دیا ، پورٹل کو داخل کرتے ہی اسے تباہ کردیا اور ٹین فوج اور علاقوں کو اپنے کنٹرول میں لے لیا۔

سطح

باورچی خانے سے یہ کھیل جاری ہے جس میں سارج اور ایک چھوٹی اسکواڈ کچن کے کاؤنٹر کے پار اپنا راستہ لڑ رہی ہے ، جس میں پلاسٹک کے جنگل (سطح 1) پر واپس ایک پورٹل ملا۔ ایک ریڈیو انسٹالیشن کو محفوظ بناتے ہوئے ، سارج ہدایات (لیول 2) کے لئے ہیڈکوارٹر سے رابطہ کرتا ہے ، جس کا استعمال کرتے ہوئے وہ ٹینک فائٹ (لیول 3) جیتتا ہے ، ٹین فورسز سے نیلے رنگ کے جاسوس کو بچاتا ہے اور ایر فیلڈ (سطح 4) کے ذریعے فرار ہوتا ہے۔

آرمی مین II

پلاسٹک اشنکٹبندیی جزیروں میں لاپتہ کرنل کی تلاش میں ، سارج کو چاروں فوجوں کے سپاہی مل گئے جس میں “دی کلٹ” کہا جاتا ہے۔ کرنل ، پاگل ہو گیا ، اس گروہ کا لیڈر (سطح 5) پایا جاتا ہے۔ وہ پورٹل کے ذریعے فرار ہوتا ہے اور اس کے بعد سارج ایک فرنٹ یارڈ میں جاتا ہے جہاں اسے سرج خود (لیول 6) باہر لے جاتا ہے۔

سرج کے طیارے کو زومبی سے بھرا ہوا پلاسٹک اشنکٹبندیی جزیرے میں گرایا گیا تھا ، جو ٹین آرمی کے لئے کام کرنے والا ایک پاگل گرے سائنس دان تھا ، جو فوجیوں کو مختلف رنگین مائعات انجکشن لگا کر کلٹ فورسز تشکیل دیتا ہے۔ سارج زومبی مولڈ فیکٹری جنریٹر (سطح 7) کو تباہ کر دیتا ہے اور ڈاکٹر میڈ کو ایک صحرا میں لے جاتا ہے جہاں اسے دوسرے سائنسدانوں (لیول 8) کو نکالنا ہوگا۔ اس کے بعد وہ ایک دوسرے پورٹل کے ذریعے گیراج میں واقع ایک شوق کی میز پر جاتا ہے تاکہ کئی سائنسدانوں کو پلاسٹک کی دنیا میں واپس جانے سے روک سکے (سطح 9)۔ ایک پورٹل کے ذریعہ وہ جنگل کے وسط میں کہیں بھی نہیں ، ٹین اڈے پر ابھرتا ہے جو آخری دشمن سائنسدانوں سے لڑنے کے لئے ہے جو زومبیوں ، خودکش بمباروں ، وغیرہ سے محفوظ ہیں۔ (سطح 10)

سرج نے آخر کار تن کے قلعے پر حملہ کیا ، مشتعل فوجیوں کی ایک بڑی لہر کو چھڑا لیا ، نیلے جاسوس کو بچایا ، قلعے کے بیچ میں واقع بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہتھیار کی طرف جانے والی ایک چابی مل گئی۔ ٹینوں کے استعمال سے پہلے اسے بم دھماکے اور تباہ کردیتا ہے ، اور ایک پورٹل (سطح 11) سے بچے کے بیڈروم میں میلر کے ہیڈکوارٹر تک جاتا ہے ، ٹین سپاہیوں کے ساتھ رینگتا ہو۔ انہوں نے میجر میلر کو قلعے کی طرح پلے سیٹ پر نکالا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *