الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائیجین ابیسیس

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائیجین ابیسیس

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائیجین ابیسیس الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائی گیس ابیس ایک پہلا فرد کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم (آر پی جی) ہے جو بلیو اسکائی پروڈکشن (بعد میں ڈھونڈنے والا گلاس اسٹوڈیوز) نے تیار کیا اور اوریجن سسٹمز کے ذریعہ شائع کیا۔ مارچ 1992 میں ریلیز ہونے والا یہ کھیل الٹیما سیریز کی فنتاسی دنیا میں ترتیب دیا گیا ہے۔ یہ ایک عظیم غار سسٹم ہے جو ایک ناکام یوٹوپیئن تہذیب کی باقیات پر مشتمل ہے۔ یہ کھلاڑی اوتار — الٹیما سیریز ‘کا مرکزی کردار the کا کردار سنبھالتا ہے اور بارون کی مغوی بیٹی کو تلاش کرنے اور بچانے کی کوشش کرتا ہے۔

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائیجین ابیسیس

الٹیما انڈرورلڈ کو پہلا کردار ادا کرنے والا کھیل قرار دیا گیا ہے جس میں تھری ڈی ماحول میں پہلے فرد کی کارروائی کو پیش کیا گیا ہے ، اور اس نے تکنیکی بدعات متعارف کروائیں جیسے کھلاڑی کو اوپر کی طرف دیکھنے کی اجازت ہے۔ اس کے ڈیزائن میں تخمینی عناصر کو پہلے کے سی آر پی جیز کے تصورات کے ساتھ جوڑ دیا گیا ہے ، جس میں وزارڈری اور ڈھنگون ماسٹر شامل ہیں ، جس کی وجہ سے کھیل کے ڈیزائنرز نے اسے “ثقاب اسود” کی حیثیت سے پکارا۔ اس طرح ، کھیل غیر خطی ہے اور ابھرتے ہوئے گیم پلے کی اجازت دیتا ہے۔

الٹیما انڈرورلڈ کو بڑے پیمانے پر تنقید کا نشانہ ملا اور اس نے تقریبا 500 500،000 یونٹس فروخت کیں۔ اس کھیل کو بعد میں شہرت کی فہرست کے متعدد ہال میں رکھا گیا۔ اس نے بیتیسڈا سافٹ ورکس اور والو کارپوریشن جیسے گیم ڈویلپرز کو متاثر کیا ، اور یہ ڈیوس سابق اور بایوشک کے کھیلوں کے پیچھے ایک الہام تھا۔ اس کھیل کا ایک سیکوئل ، الٹیما انڈرورلڈ II: لیبرتھ آف ورلڈز (1993) تھا ، اور اس سیریز میں ایک نیا گیم ، انڈرورلڈ ایسینڈنٹ ، 2018 کے آخر میں ریلیز ہوا۔

کہانی

کھیل کے آغاز سے پہلے ، ابیسی میں مقیم وزرڈ بھائی گیرامون اور ٹائل بال نے حادثاتی طور پر ایک شیطان ، سلیشیئر آف ویلز کو طلب کیا ، جب وہ بین جہتی سفر کا تجربہ کرتے تھے۔ گیرامون کو بھوت کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے تاکہ شیطان کو ایک ایسے کمرے میں راغب کیا جاue جو اسے خوبی کے ساتھ آمادہ تھا۔ تاہم ، اگر وہ گیرامون سے دھوکہ کرتا ہے تو شیطان ٹائبل کو بڑی طاقت دیتا ہے۔ ٹائبل اتفاق کرتا ہے ، لیکن خیانت ناکام ہوجاتی ہے۔ گارمون مارا گیا ، لیکن کمرے کے اندر شیطان پر مہر لگادی۔ چونکہ اس میں فضیلت کا فقدان ہے ، ٹائبل خود سے دوبارہ داخل نہیں ہوسکتی ہے ، اور داخلی راستہ حاصل کرنے کے لئے بیرن المریک کی بیٹی ایریل کو دروازے پر قربان کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ [14

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائیجین ابیسیس

کھیل کے تعارف میں ، گارمون کا ماضی اوتار کے خوابوں کو بریٹنیا میں ایک بڑے خطرے کی انتباہ کے ساتھ شکست دیتا ہے۔ [15] اوتار کے ذریعہ گیرامون اسے وہاں لے جانے کی اجازت دیتا ہے ، [16] جہاں وہ ٹائل بال کے اغواء ہونے والے ایریل کو دیکھتا ہے۔ ٹائبل فرار ہوگیا ، اوتار کو چھوڑ کر بیرن کے محافظوں نے اسے پکڑا۔ [17] محافظ اسے بیرن میں لے جاتے ہیں ، جو اسے ایرئیل کو بچانے کے لئے عظیم اسٹائیجین اڈ Ab پر لے جاتا ہے۔ [18] تعارف کے بعد ، اوتار نے ثقب اسود کو تلاش کیا اور کیبیرس کالونی کی باقیات کو تلاش کیا۔ [3] کچھ ممکنہ منظرناموں میں دو گورلن قبیلوں کی قسمت کا فیصلہ کرنا ، زبان سیکھنا ، اور جستجو کو پورا کرنے کے ل an ایک آلہ کار کھیلنا شامل ہیں۔ اوتار بالآخر ٹائ بال کو شکست دے کر ایرئیل کو آزاد کرتا ہے۔

تاہم ، جیسے ہی اس کی موت ہوتی ہے ، ٹائبل نے انکشاف کیا کہ اس نے ایرل کے اندر سلیشیر آف ویلز پر قابو پانے کا فیصلہ کیا تھا ، جس کی جیل کو وہ کمزور کررہا تھا ، تاکہ اسے دنیا کو تباہ کرنے سے بچائے۔ ایریل نے اوتار سے مطالبہ کیا کہ وہ سلیشیر آف پردہ اتارنے سے روکے اور اپنے باشندوں کو نکالنے کے لئے جادوئی طور پر ٹیلیفورٹ سطح پر واپس آئے۔ گارمون کے بھوت کی مدد سے ، اوتار نے کبیرس کے آٹھ تعویذ کو اکٹھا کیا اور انھیں نائب کے نیچے آتش فشاں میں پھینک دیا۔ ان کی جاری کردہ توانائی سے گیرامون کو ایک ایسا پورٹل کھولنے کی سہولت ملتی ہے جو پردے کے سلیشیئر کو ایک اور جہت میں بھیجے گی۔ پورٹل کے ذریعہ اوتار کو ایک انتشار متبادل جہت میں چوسا جاتا ہے ، لیکن وہ آیل آف اوتار واپس چلا جاتا ہے اور آتش فشاں پھٹنے کے ساتھ ہی بیرن کے جہاز پر چڑھ جاتا ہے۔ جب کھیل ختم ہوتا ہے ، گیرمون کی روح سے پتہ چلتا ہے کہ اس نے حبش کے رہائشیوں کو ایک اور غار میں ٹیلیفون کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *