اوڈورلڈ: آبے کا خروج

اوڈورلڈ: آبے کا خروج

اوڈورلڈ: آبے کا خروج ایک پلیٹ فارم ویڈیو گیم ہے جو اوڈورلڈ ہیبیٹینٹس نے تیار کیا ہے اور جی ٹی انٹرایکٹو کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ اگرچہ یہ ویڈیو ویڈیو گیم اوڈورلڈ کا ایک سیکوئل ہے: آبے کا اوڈیسی ، اسے اوڈورلڈ سیریز میں اسپن آف ٹائٹل سمجھا جاتا ہے ، اور یہ اوڈورورڈ کوئٹولوجی کا حصہ نہیں ہے۔ اسے نومبر 1998 میں پلے اسٹیشن ویڈیو گیم کنسول اور مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ [2] [3] اسے اکتوبر 2009 میں پلے اسٹیشن نیٹ ورک پر دوبارہ جاری کیا گیا تھا۔

کھیل ابے کی کہانی جاری رکھے ہوئے ہے ، اس نے گلوکوکن کے اپنے ساتھی مڈوکنز کو ان کے استحصال کے لئے ایک اور پلاٹ سے بچانے کے لئے اپنی کوششوں کو چارٹ کیا۔ آبے کو پتہ چلتا ہے کہ گلوکوکن موڈوکنز کو غلام بنا رہے ہیں ، اس بار سولسٹرم بریو نامی ایک مشروب تیار کرنے کے ل. ، جو موڈوکن ہڈیوں اور آنسو کو اس کے اجزاء کے طور پر استعمال کرتا ہے۔ اس کھلاڑی نے آب کے کردار کو سنبھالتے ہوئے ، سول اسٹورم بریو کی پیداوار کو روکنے کے لئے جدوجہد کی۔

کھیل کو پہلے عنوان کی طرح ہی تنقیدی تعریف کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ جائزوں نے اس کھیل کی صلاحیت کی تعریف کی کہ کھلاڑی کو جہاں کہیں بھی اپنی پسند کی بچت کی اجازت دی جائے ، یہ ایک ایسی خصوصیت ہے جو آبے اوڈیسی میں موجود نہیں تھی ، اور یہ نوٹ کرتے ہوئے کہ یہ اس عنوان سے بہت مماثلت ہے۔ []] اس گیم نے رہائی کے بعد متعدد ایوارڈز جیت لئے۔ [5]

14 مارچ ، 2016 کو ، اعلان کیا گیا کہ اوڈورلڈ رہائشی اوڈورورڈ کے تعاقب پر کام کر رہے ہیں: نیا ‘این’ سوادج! (ایک 2014 آبے کے اوڈیسی ریمیک) کا عنوان اوڈ ورلڈ: سولسٹرم۔ گیم کا صفحہ اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ یہ عنوان آبے کے خروج سے متاثر ہوا ہے اور یہ کہ نیا گیم آبے کے خروج کے بارے میں دوبارہ تصور کرنے جا رہا ہے۔

اوڈورلڈ: آبے کا خروج

گیم پلے

آبے کا خروج ایک دو جہتی پلیٹ فارم کھیل ہے ، جس میں اس کے بہت سارے عناصر پچھلے عنوان ، آبے اوڈیسی سے لیا گیا ہے۔ کھیل کو اسکرینوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ جب کھلاڑی اسکرین کے کنارے میں چلا جاتا ہے ، تو ماحول ، بالکل سابقہ ​​عنوان کی طرح بدل جاتا ہے۔ زیادہ تر اسکرینوں میں مختلف پہیلیاں شامل ہیں جن کو آبے کی انوکھی صلاحیتوں کے استعمال کے ذریعے حل کرنا ضروری ہے: “گیم اسپیک” ، قبضہ ، ماین کاروں کو کنٹرول کرنا ، بارودی سرنگوں یا لیوروں کو چالو کرنا یا غیر فعال کرنا مختلف مقاصد. عمومی قابلیت میں رینگنا ، چلنا ، دوڑنا ، رولنگ ، لہرانا ، کودنا اور کروچنگ شامل ہیں ، ان سبھی کا مخصوص استعمال ہوتا ہے اور وہ ضروری ہتھیاروں کی چالیں بناتے ہیں۔

کھیل میں کوئی صارف انٹرفیس یا ہیڈ اپ اپ ڈسپلے نہیں ہے۔ کھلاڑی کو معلوماتی اسکرینوں کے ذریعہ معلومات پہنچا دی جاتی ہیں جو کھلاڑی کے کردار کے ذریعہ ، یا پس منظر میں طومار کرنے والے پیغامات کے ذریعہ چالو کی جاسکتی ہیں۔ حروف میں ہٹ پوائنٹس نہیں ہوتے ہیں۔ اس کے بجائے ، حملہ (جیسے گولی مار یا چھاپہ مار) عام طور پر فوری موت کا سبب بنتا ہے۔ تاہم ، اس کھلاڑی کی لا محدود زندگی ہے ، اور آخری چوکی پر پہنچنے کے بعد وہ موت کے بعد دوبارہ پیدا ہوگا۔ آبے کے خروج میں فوری بچت کا آپشن بھی شامل ہے جو کھلاڑی کو اپنی اپنی چوکیاں نامزد کرنے کی اجازت دیتا ہے ، یہ ایک ایسی خصوصیت ہے جو پروگرامنگ تنازعات کی وجہ سے آبے کے اوڈیسی میں موجود نہیں تھی اور جس نے اس عنوان پر تنقید کی تھی۔ [7]

اوڈورلڈ: آبے کا خروج

اگرچہ گیم پلے کی توجہ اسکرینوں کو مایوس کن بنا رہی ہے ، لیکن غلامی کرنے والے موڈوکنز کو بچانے پر ایک ثانوی فوکس ہے۔ گیم اسپیک اس سلسلے میں ایک اہم صلاحیت ہے۔ بٹنوں کے امتزاج دبانے سے ، کھلاڑی کا کردار مختصر جملے بولے گا جن کا استعمال اتحادی نون پلیئر حروف کو کنٹرول کرنے کے لئے کیا جاسکتا ہے — اضافی لیور کھینچنے کے لئے ، پلیئر کے کردار کی پیروی کرنے کے لئے ، یا محض انتظار کرنے کے لئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *