تہھانے محاصرہ III

تہھانے محاصرہ III

تہھانے محاصرہ III ایک عملی کردار ادا کرنے والا کھیل ہے جو اوسیڈیا انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے۔ اسکوائر اینکس نے پلے اسٹیشن 3 ، ایکس بکس 360 اور مائیکروسافٹ ونڈوز کے لئے جون 2011 میں شائع کیا تھا۔ یہ ویڈیو گیمز کی تہھانے محاصرہ سیریز میں تیسری مکمل اور پانچواں مجموعی طور پر ریلیز ہے اور یہ تہھانے محاصرے کے بعد سے پہلی ہے: 2006 میں عرشے کا اجنبی۔ اس کھیل کا تعی -ن قرون وسطی کے بادشاہ ایہب میں قائم کیا گیا ہے ، جو تہھانے محاصرے کے واقعات کے 150 سال بعد ہے اور 10 ویں لشکر سے بچ جانے والے افراد کی نسل کو ان کی فوجی طاقت کو دوبارہ قائم کرنے کی جستجو میں ہے۔

تہھانے محاصرہ III

کھیل میں اعلی خیالی ترتیب میں کلاسیکی کردار ادا کرنے والے عناصر کو ملازمت حاصل ہے۔ کھلاڑی چار حرفوں میں سے ایک پر قابو رکھتے ہیں ، دوسرے تین میں سے ایک پر یا تو کمپیوٹر کے ذریعہ کنٹرول ہوتا ہے یا کسی اور کھلاڑی نے ملٹی پلیئر کی خصوصیات استعمال کرتے ہیں۔ جب سنگل پلیئر وضع میں کھیل رہے ہیں تو ، کھلاڑی آسانی سے کسی بھی وقت معاون کردار کو تبدیل کر سکتے ہیں لیکن سیریز کے پچھلے کھیلوں کے برعکس ، ایک وقت میں صرف ایک ہی ساتھی کردار کھیل میں ہوسکتا ہے۔ تہھانے محاصرہ III میں کوچوں ، ہتھیاروں اور زیورات جیسی چیزوں کا ایک وسیع مجموعہ پیش کیا گیا ہے جو کرداروں کی صلاحیتوں اور خصائل کو متاثر کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے جس میں ہر کردار کے لباس ، کوچ اور ہتھیاروں کا اپنا الگ سیٹ ہوتا ہے۔

اس سال کے شروع میں اسکوائر اینکس کے ذریعہ سیریز کے حقوق کی خریداری کے بعد گیس پاورڈ گیمس کے ذریعہ ڈوژن سیج III کو جون 2010 میں اس سیریز میں پہلی اہم انٹری کے طور پر تیار کیا گیا تھا۔ اس کی بجائے یہ کھیل اوبیسیڈین انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا ، کرس ٹیلر ، جو تہھانے محاصرہ فرنچائز کے موجد تھے ، ایک مشیر کی حیثیت سے خدمات انجام دے رہے تھے۔ کھیل کو ناقدین نے ملے جلے جائزے ملے جنہوں نے کھیل کے میکانکس اور گرافکس کی تعریف کی ، خاص طور پر کریکٹر ماڈل۔ دوسری طرف کہانی ، ری پلے ویلیو اور ملٹی پلیئر سسٹم کے بارے میں آراء ملا دی گئیں۔

تہھانے محاصرہ III

گیم پلے

تہھانے محاصرہ III ایک عملی کردار ادا کرنے والا کھیل ہے جو کھلی اور بند ماحول (تہھانے) میں جغرافیائی قسم کے ساتھ ایک خیالی قرون وسطی کی دنیا میں ہوتا ہے۔ گیم isometric (اوپر نیچے) کے نقطہ نظر سے گیم کی دنیا کو دکھاتا ہے اور بیک ڈسک کے انجن کا استعمال کرتا ہے جو بیک گراؤنڈ میں مسلسل مطلوبہ گیم سین کو لوڈ کرکے پورے تجربے کو ہموار بنا دیتا ہے۔ اس طرح ، کھیل کو اکثر ایسی لوڈ اسکرینوں کی ضرورت نہیں پڑتی ہے جن میں اکثر پایا جاتا ہے۔ دوسرے کھیل. کھیل میں کرداروں کو ایک دوسرے سے بات کرتے ہوئے بہت سارے مناظر استعمال کرنے سے بھی گریز کرتا ہے۔

اس گیم میں کنسولز کے ساتھ ساتھ پی سی پر متوازی رہائی کے لmod ایک کنٹرول سسٹم بنایا گیا ہے۔ اسی طرح ، سیریز کے پچھلے کھیلوں کے برعکس ، ثقب اسود III اب خود کار طریقے سے ہدف بنانے کا نظام اور نقطہ اور کلینک میکانکس کی خصوصیات نہیں رکھتا ، کھلاڑی کی بورڈ یا کنٹرولر کا استعمال کرکے اپنے کردار کو آگے بڑھاتا ہے اور اسکرین مرکز پر قائم رہنے کے لئے حرکت میں آجائے گی۔ کردار۔ لڑائی کے ل player ، کھلاڑی کو کردار کو دشمنوں کی سمت میں نشاندہی کرنا ہے جس میں وہ حملہ کرنا چاہتے ہیں اور حملہ کے بٹن کو دبائیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *