سیاہ اور مسیح کا مسیحا

سیاہ اور مسیح کا مسیحا

سیاہ اور مسیح کا مسیحا (اضافی طور پر ذیلی عنوان والے عنصر ایکس بکس 360 پر) آرکین اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کیا گیا ایک فرد فرد ایکشن رول پلیینگ گیم ہے۔ اس کھلاڑی کو اسٹین ہیلم شہر بھیجے جانے کے بعد “اسٹینڈ آف شیڈوز” کے نام سے مشہور طاقتور نمونے لینے کی کوشش کرنے والے ایک مہم کے ساتھ اسٹون ہیلم بھیجا گیا تھا۔

ڈارک مسیحا آف مائٹ اینڈ میجکی کو 24 اکتوبر 2006 کو پی سی پر جاری کیا گیا تھا ، اور ڈارک مسیحا آف مائیٹ اینڈ میجک: ایلیمنٹ کو بعد میں 12 فروری 2008 کو ایکس باکس 360 کے لئے رہا کیا گیا تھا۔ اس نے سنگل پلیئر کی مہم میں نئی سطحوں کا اضافہ کیا ، ایک اصلاحی ملٹی پلیئر موڈ ، متعدد بگ فکسز ، اور کنسول کے تجربے کیلئے ایڈجسٹمنٹ۔

ترقی

آرکین کے پچھلے کھیل ، آرکس فیتالیس کی تنقیدی تعریف نے انہیں ان کے ذریعہ انجن کو ایک نیا عنوان تیار کرنے کے ل Val والو کارپوریشن کے ساتھ مل کر کام کرنے کا موقع فراہم کیا ، اور رافیل کولنٹونیو نے سیکوئل ، آرکس فیتالیس 2 بنانے کا انتخاب کیا ، تاہم ، اس کی ناقص فروخت پہلے گیم کی وجہ سے ناشر کو تلاش کرنا مشکل ہوگیا۔ ان سے یوبیسفٹ پہنچ گیا اور ارکس فیتالیس گیم انجن کو ان کے مائیٹ اینڈ میجک پر لگانے کو کہا۔ یہ غالب اور جادو کا ڈارک مسیحا بن گیا۔ اس نے کردار ادا کرنے والے عناصر پر کم زور دینے کے ساتھ آرکس فیتالیس کے پہلے فرد کے تصادم سے متعلق لڑائی کو بہتر بنایا۔

سیاہ اور مسیح کا مسیحا

گیم پلے

سیدھے سادھے لڑائی میں دشمنوں کا قتل عام طور پر مشکل ہوتا ہے ، حالانکہ اس مقصد کے لئے تیار کردہ کرداروں میں آسان وقت ہوسکتا ہے۔ وہ کردار جو اپنی چوری کی مہارت کو تیار کرتے ہیں وہ بے خبر دشمنوں کے پیچھے چھپ سکتے ہیں اور مہلک بیک اسٹب پینتریبازی انجام دے سکتے ہیں ، جب کہ کمان کے ساتھ مہارت رکھنے والے کردار اسے دشمنوں کو دور سے دور کرنے کے ل to استعمال کرسکتے ہیں۔ تنگ دستی کے ل res لچک اور طاقت کے ل a ایک کردار کی نشوونما ابھی بھی ممکن ہے اور مکمل طور پر قابل عمل ہے ، لیکن مناسب مہارت کے باوجود بھی کامیاب قریبی جنگی ہتھکنڈوں ، وقت ، درستگی ، اور قریبی سہ ماہی کی جارحانہ تکنیکوں کا صحیح طریقے سے استعمال کرنے کی ضرورت ہے۔ خاص طور پر ، کھلاڑی کردار کی دشمنوں کو لات مارنے اور ان کو پیچھے ہٹانے کی صلاحیت پر ماحولیاتی خطرات جیسے اسپائیک ریک ، کھلی فائرز اور تقریبا every ہر لڑائی کے علاقے میں ہونے والے نقصانات پر زور دیا جاتا ہے ، جو اکثر ہتھیاروں کے حملوں کے بجائے زیادہ مؤثر طریقے سے لڑائی کا خاتمہ کرسکتے ہیں۔

جادوگر میں مہارت حاصل کرنے کے ل players اپنے کرداروں کو تیار کرنے والے کھلاڑیوں کے لئے ، ہجوں کو جارحانہ اثرات مرتب کرنے ، پلیئر کے کردار کو مندمل کرنے ، یا بہت سارے افادیت کے مقاصد کی تکمیل کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ جادو کے ہر استعمال میں کھلاڑی کی مانا کی مختلف مقدار ہوتی ہے ، جو آہستہ آہستہ وقت کے ساتھ ساتھ دوبارہ پیدا ہوتا ہے ، لیکن منا پوشنز کے استعمال سے زیادہ تیزی سے دوبارہ بھر سکتا ہے۔

سیاہ اور مسیح کا مسیحا

چونکہ کھلاڑی کھیل کے پورے مقاصد کو پورا کرتا ہے ، ڈارک مسیحا ایوارڈز دیتے ہیں جو تین مہارت والے درختوں میں سے کسی ایک میں مہارت خریدنے کے لئے استعمال کیے جاسکتے ہیں: جنگی ، جادو اور متفرق۔ جنگی درخت جسمانی حملوں کی طاقت اور کارکردگی کو بہتر بناتا ہے۔ جادو کا درخت نئے منتر تک رسائی فراہم کرتا ہے۔ متفرق درخت عمومی افادیت میں بہتری لیتے ہیں ، بشمول اسٹیلتھ۔

اگرچہ ہلاک ہونے پر کچھ دشمن استعمال کے قابل سامان چھوڑ دیں گے ، لیکن ڈارک مسیحا میں لوٹ مار زیادہ تر طے شدہ معاملہ ہے۔ کھلاڑی کی تلاش کے ل Val قابل قدر اشیاء کو مخصوص مقامات پر رکھا جاتا ہے۔ ہر آئٹم کے اعدادوشمار مقررہ ہوتے ہیں ، اور ہر ایک زمرے میں مختلف ہتھیاروں یا کوچوں کی نسبتا small کم تعداد کے ساتھ اشیاء کا انتخاب بھی محدود ہوتا ہے۔ مزید برآں ، اعلی درجے کی آئٹمز میں عموما skill مہارت کی ضرورت ہوتی ہے ، حتمی نتیجہ یہ ہوتا ہے کہ کردار صرف ایک مٹھی بھر مختلف اشیا کو ایک پلے تھرو کے دوران تیار کرتا ہے ، اس پر انحصار کرتا ہے کہ انہوں نے اپنی صلاحیتوں کو تیار کرنے کے ل what کیا ہنر منتخب کیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *