2002 فارمولا ون ورلڈ چیمپینشپ

2002 فارمولا ون ورلڈ چیمپینشپ

2002 فارمولا ون ورلڈ چیمپینشپ 2002 میں ایف آئی اے فارمولا ون ورلڈ چیمپینشپ ایف آئی اے فارمولا ون موٹر ریسنگ کا 56 واں سیزن تھا۔ اس میں 2002 کی ایف آئی اے فارمولا ون ورلڈ چیمپینشپ پیش کی گئی ، جو 3 مارچ کو شروع ہوئی اور سترہ ریس کے بعد 13 اکتوبر کو اختتام پذیر ہوئی۔

2002 فارمولا ون ورلڈ چیمپینشپ

ڈرائیوروں کی چیمپئن شپ تیزی سے دوسری پوزیشن کے لئے معرکہ آرائی بن گئی کیونکہ مائیکل شمومر ہر دوڑ میں پہلے یا دوسرے نمبر پر سوائے ملائیشین گراں پری کے ، جہاں وہ تیسری پوزیشن پر رہا ، اس طرح ہر ریس میں پوڈیم پوزیشن حاصل کرلی۔ اس نے اس وقت کے 11 گراں پرکس جیت کر 9 جیت کے پچھلے ریکارڈ کو پیچھے چھوڑ دیا تھا ، جو مشترکہ طور پر خود (1995 ، 2000 اور 2001) اور نائجل مانسیل (1992) کے پاس تھا۔ انہوں نے سب سے کم وقت کا ریکارڈ بھی قائم کیا تھا جس میں ورلڈ ڈرائیورز چیمپینشپ جیت چکی تھی ، اس نے فرنچ گرانڈ پری میں جیت کے ساتھ اس ٹائٹل کو حاصل کیا ، اس سیزن میں 6 ریس لگائیں۔ شمومر نے ڈرائیوروں کی چیمپینشپ کو اس وقت کے ساتھی کھلاڑی روبینز بیریخیلو کے مقابلے میں 67 پوائنٹس کے فرق سے جیت لیا ، 2001 کے سیزن (ڈیوڈ کولٹارڈ کے مقابلے میں 58 پوائنٹس) کے اپنے سابقہ ​​ریکارڈ کو مات دے کر 144 پوائنٹس کے ساتھ ایک نیا پوائنٹ کل ریکارڈ بھی حاصل کرلیا ، جس کے بعد اس نے دوبارہ شکست کھائی۔ 2001 کے سیزن کے 123 پوائنٹس کے اپنے سابقہ ​​ریکارڈ کے مالک ہیں۔ شوماکر اور بیریچیلو نے سکوڈیریا فیراری مارلبورو [1] کو کنسٹرکٹرز چیمپین شپ کو ایک پوائنٹس کے ساتھ محفوظ بنانے میں مدد کی جس نے مجموعی طور پر دوسرے تمام تعمیر کنندگان کے حاصل کردہ پوائنٹس کی مشترکہ رقم کے برابر تھا۔ 2003 کی چیمپئن شپ کے لئے ، ایف آئی اے پوائنٹس سسٹم کو تبدیل کرے گی۔

ڈرائیور کی تبدیلی

2002 کے سیزن میں سیزن سے قبل ڈرائیور لائن اپ میں متعدد تبدیلیاں اور مناسب موسم میں زیادہ تبدیلیاں شامل تھیں۔
2001 کے سیزن میں تین ریس چھوڑنے کے بعد ، میکا ہاککنین نے اعلان کیا کہ وہ 2002 میں ایف ون میں گاڑی چلانے کا ارادہ نہیں کررہا تھا۔ ریٹائرمنٹ کے کسی بھی دعوے کی تردید کرتے ہوئے ، انہوں نے کہا کہ اسے سبت کی ضرورت ہے اور بعد میں میک لارن واپس آجائیں گے۔ ہاککنین نے بعد میں میک لارن کو باضابطہ طور پر چھوڑ دیا اور 2002 میں F1 سے ریٹائر ہوگئے ، آخر کار 2005 میں ڈی ٹی ایم میں ریسنگ میں واپس آئے ، فارمولہ ون میں واپسی کے لئے ولیمز کی ٹیم سے منسلک ہونے کے باوجود۔  میکرلن میں ہککنین کی نشست سوبر کے ذریعہ رہا ہونے کے بعد ، ان کے ساتھی فنن کیمی رِککن نے لیا تھا۔ 2001 میں یورو فارمولہ 3000 چیمپیئن فیلیپ مسا نے رائیکنن کو سابر میں تبدیل کیا۔ [15

2002 فارمولا ون ورلڈ چیمپینشپ
2001 کے وسط سے گزرتے ہوئے ، جیانکارلو فشیشیلا نے اردن کے لئے گاڑی چلانا 2001 کے بعد بینیٹن چھوڑنے کا ارادہ ظاہر کیا۔  بینیٹن ، جس کا نام رینالٹ رکھ دیا گیا تھا ، نے فِیسکیلا کی جگہ اردن کے ڈرائیور جارنو ٹرولی کی جگہ لی ، مطلب یہ ہے کہ فِشیلا اور ٹرولی نے دونوں ٹیموں میں سیٹیں بدل لیں۔ اردن نے 2002 میں بی اے آر ٹیسٹ ڈرائیور تکوما ساتو کے ساتھ ایک بالکل نیا لائن اپ مکمل کیا ، جس کی حیثیت BAR میں ٹیسٹ ڈرائیور پول میں ہم وطن ریو فوکوڈا نے لی تھی۔  جین الیسی ، جو 2001 کے سیزن کے اختتام پر اردن کے لئے روانہ ہوئے تھے ، سن 2002 کے لئے سنجیدگی سے ایف 1 ڈرائیو کا پیچھا نہیں کیا اور اس کے بجائے ڈی ٹی ایم سیریز میں مرسڈیز کے ساتھ ایک ڈرائیو پر دستخط کیے۔ ریکارڈو زونٹا نے یہ محسوس کرتے ہوئے کہ اس کا اردن میں کوئی مستقبل نہیں ہے ، ٹیلیفونیکا ورلڈ سیریز میں گاڑی چلانے کے لئے اپنی ریزرو نشست وہاں چھوڑ دی ، بعد ازاں 2003 میں ٹویوٹا کے ٹیسٹ ڈرائیور کی حیثیت سے ایف 1 میں واپس آگیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *